Informace k ubytování a pobytu

Název Vámi vybrané ubytovací kapacity (hotel, apartmán) bude uveden v Cestovní smlouvě a na voucheru (poukaz na služby). Při ubytování v místě pobytu přiděluje pokoje přímo recepce ubytovací kapacity, cestovní kancelář tuto skutečnost nemůže ovlivnit. Pokoje jsou přidělovány nejdříve od 12.00 do 16.00 hod. Brzký příjezd neopravňuje k předčasnému užívání pokoje. Pokud máte zájem o ubytování ihned po příletu, nabízíme Vám možnost příplatku (early check-in), který je nutné předem objednat v cestovní kanceláři.

Při ubytování více než 2 osob v jednom pokoji jsou další lůžka řešena přistýlkou, která není plnohodnotným lůžkem (pohovka, skládací lehátko atd.). Přistýlka bývá někdy menší než lůžko, proto v případě 3. osoby většího vzrůstu doporučujeme vyžádat si v cestovní kanceláři podrobnější informace již při výběru zájezdu. Toto neplatí pro ubytovací kapacity s větším množstvím ložnic.

Pokud jste v naší nabídce nenašli Váš oblíbený hotel či jiný typ pokoje v určitém hotelu, poskytneme Vám další informace v naší kanceláři. K rozvíjejícímu se cestovnímu ruchu v letoviscích patří stavební činnost, kterou cestovní kancelář není schopna ovlivnit. Při rezervaci zájezdu nemáme vždy k dispozici aktuální informace o stavební činnosti v okolí daného hotelu.

Většina objektů neakceptuje pobyt zvířat v komplexu. Informace o hotelích, ve kterých je pobyt zvířat možný, obdržíte v cestovní kanceláři Canaria travel nebo v sekci Tematická dovolená - dovolená se psem.

Jestliže hotel neurčí jinak, je nutné v den odjezdu vyklidit pokoje do 12 hodin, a to bez ohledu na hodinu odjezdu. V případě, že odjíždíte později, recepce určí místo pro úschovu Vašich zavazadel nebo můžete využít placenou službu prodloužení pokoje (late check-out). Tuto službu si můžete objednat a zaplatit při rezervaci zájezdu v cestovní kanceláři, nebo den před ukončením pobytu.

Služby dřívějšího ubytování (early check-in) a pozdějšího opuštění pokoje (late check-out) jsou závislé na aktuální nabídce ubytování a to jen v případě, že hotel má možnost tomuto požadavku vyhovět.

Kouření - V souladu se španělským právem, kouření není povoleno uvnitř hotelu: Hosté mohou kouřit pouze na otevřeném prostranství.

Pláže - V některých obdobích se přírodní cestou pláž mění, písek je odplaven a zpět naplaven mořem, v této době může vystoupit kamenité podloží nebo je pláž z černých oblázků.

DÉLKA POBYTU

První a poslední den zájezdu jsou určeny k dopravě a předání ubytování – nejsou považovány za dny plnohodnotného rekreačního pobytu. Zájezd začíná odbavením na letišti v ČR a končí návratem zpět.

STRAVOVÁNÍ

Objednaný rozsah stravování je uveden na voucheru k ubytování. Mimo program all inclusive se v hotelech platí u oběda i večeře konzumace nápojů. Někde je možná platba v hotovosti, většinou se však účet za nápoje pouze podepisuje a přičítá k účtu pokoje.

Program all inclusive začíná, bez ohledu na čas nástupu ubytování, ve 12.00 hodin prvního dne ubytování a končí ve 12.00 hodin posledního dne, nezávisle na vyklizení pokoje nebo pozdější check-out. V některých hotelech je hostům připnout na zápěstí plastový náramek pro účely identifikace. Všichni hoteloví hosté jsou povinni nosit tento náramek pro účely identifikace, aby nedocházelo k nepříjemnostem nebo k možnosti záměny druhu stravování či čerpání služeb.

V případě objednaných večeří (včetně programu all inclusive) vyžadují hotely u mužů dlouhé kalhoty a není povolen vstup v plážovém oblečení. Na sváteční večeře (Vánoce, Silvestr) je nutné formální oblečení.

PŘÍPLATKY A SLUŽBY

U většiny ubytovacích kapacit (viz popis hotelu) je možné objednat si výhled na moře, typ pokoje z rošířené nabídky, jiný druh stravování atd. Služby a ceny jsou uvedeny u jednotlivých hotelů na www.canariatravel.cz (jsou na objednání a závisí na dostupnosti).

Cenné předměty

Vzhledem k tomu, že i na Kanárských ostrovech hrozí nebezpečí krádeží Vašich cenností, je důležité si na své věci dávat pozor. K uložení cenností a dokladů doporučujeme domluvit si hned při příjezdu na hotel pronájem trezoru (za poplatek). Většina hotelů má trezory přímo na pokoji, někde jsou bezpečnostní schránky v recepci.

Pozor! Cennosti, peníze a věci osobní potřeby nejsou předmětem cestovního pojištění a cestovní kancelář ani hotel za případné ztráty nezodpovídají.

Zástupci cestovní kanceláře

Po příletu do cílové destinace, za přepážkou celní kontroly v letištní hale Vás bude očekávat delegát (s logem cestovní kanceláře Canaria travel), který Vám zajistí odvoz do hotelu, popř. pomůže s ubytováním. V průběhu Vaší dovolené Vás delegát cestovní kanceláře, dle dohody, navštíví při domluvených konzultačních schůzkách a podá Vám základní informace o místě. Termíny a místa schůzek spolu s dalšími informacemi naleznete v informační knize cestovní kanceláře Canaria travel v recepci hotelu. Pokud budete mít jakýkoli problém, oznamte jej co nejdříve svému delegátovi, bude se snažit Vám pomoci.

Telefonní číslo na delegáta je uvedeno na každé letence a v informačních knihách na recepci hotelu. Delegáti nejsou osobně k dispozici na ostrovech La Palma, La Gomera a El Hierro.

POPLATKY ZA SLUŽBY

Některé služby a sportovní aktivity, které jsou uvedeny u jednotlivých ubytovacích kapacit, je nutné platit na místě zvlášť (pronájem minibaru, televize, trezoru, telefonu, internetu na pokojích, sportovních hřišť nebo náčiní, výměna ručníků apod.), nebo předem uhradit kredit za užívání a poplatek za pronájem. V průběhu roku se mohou tyto požadavky měnit, takže pokud je některá ze služeb pro Vás prioritní a rozhodující pro výběr hotelu, doporučujeme Vám její verifikaci v Canaria travel. V průběhu sezony mohou být služby ze strany hotelových řetězců pozměněny.

Některé hotely požadují při příjezdu číslo kreditní karty jako jistinu na poskytované služby (konzumace, zapůjčení ručníků, pronájem trezoru, sportovního vybavení, sportovního hřiště atd.), akceptují i finanční hotovost, která je vrácena při úhradě hotelového účtu. Informace o poplatcích za služby Vám poskytne recepce hotelu.

Služby na plážích – Všechny pláže jsou veřejné a proto jsou všechny služby na nich nabízené placené přímo provozovateli (vodní sporty, lehátka, slunečníky, soc. vybavení apod.).

Centra Wellness & SPA (kryté bazény, sauna, jacuzzi, masáže apod.) - Jsou zpoplatněny a mají do nich povolen vstup pouze osoby starší 18 let, výjimečně bývají vyhrazeny i hodiny pro rodiny s dětmi a mladistvé, nebo snížena věková hranice.

Bazény

Vyhřívané bazény jsou na všech Kanárských ostrovech temperovány vždy maximálně na teplotu okolního vzduchu.

Pokud hotel uvádí že je bazén „v zimních měsících vyhřívaný“ - je temperován maximálně na teplotu okolního vzduchu (do cca 23°C).

Lehátka u bazénů – ve většině hotelů je zakázáno rezervovat/obsazovat lehátka u bazénu bez osobní přítomnosti z důvodu omezení možnosti jejich užívání pro ostatní hosty.

Hmyz

K exotickým jižním zemím patří i výskyt drobného hmyzu. Specialitou Kanárských ostrovů jsou bohužel i neškodní brouci Cucarachas, kteří se vyskytují zvláště ve vlhčím období. Tento druh je někdy mylně zaměňován s evropskými šváby. Přes intenzivní snahu hoteliérů se může v určitých obdobích roku hmyz vyskytnout ve všech kategoriích ubytovacích kapacit.

INFORMACE O ODLETU Z DOVOLENÉ

Den před odletem domů Vás bude delegát cestovní kanceláře Canaria travel (mimo ostrovy La Gomera, El Hierro, La Palma a La Graciosa) informovat o přesném času odletu a odjezdu z hotelu. Tuto informaci naleznete v informační knize nebo po domluvě vám může být zaslána formou SMS.

Klienti ubytovaní na ostrovech La Gomera, El Hierro a La Palma, obdrží informace o zpátečním odjezdu faxem, emailovou zprávou na hotel, nebo zprávou SMS na mobilní telefon, na ostrově La Graciosa jsou klienti informováni hotelem. U těchto ostrovů je nutné počítat s delší dobou strávenou na cestě, v případě změny směrování je možná i změna odjezdu z hotelu nebo z ostrova.

KLIENTI SE SAMOSTATNOU LETENKOU

Klienti, kteří nemají zajištěno ubytování od Canaria travel, musí den před každým odletem kontaktovat v Čechách cestovní kancelář nebo na Kanárských ostrovech delegáta Canaria travel a potvrdit si (rekonfirmovat) hodinu odletu i číslo letu. Pokud se tak nestane a svůj let zmeškají, nenese za to cestovní kancelář žádnou zodpovědnost.