Reklamace zavazadel

Dojde-li během letecké přepravy k poškození zavazadla, nebo k jeho nedoručení, je nutné tuto skutečnost bezprostředně po zjištění nahlásit na letišti u přepážky reklamací. Pracovníci letiště Vám vystaví Protokol o škodě (P.I.R.), který slouží jako podklad pro následné reklamační řízení. 

Protokol o škodě (P.I.R.) spolu s nahlášením škody je nutné do 7 dnů doručit (e-mailem nebo poštou) na reklamační oddělení letecké společnosti.

Podrobné informace k reklamaci poškozených, vykradených a nedoručených zavazadel a k předmětům, za které dopravce nenese odpovědnost, najdete ZDE

KONTAKT NA REKLAMAČNÍ ODDĚLENÍ LETECKÉ SPOLEČNOSTI

Smartwings a.s.
K Letišti 1068/30
160 08 PRAHA 6

Tel. číslo: +420 284 000 611
E-mail: reklamace@travelservice.aero